Rekordna prodaja kafe

Bez autora
Mar 05 2012

Prošla godina u Vispaku će ostati zapamćena po rekordnom plasmanu strateški najvažnijih proizvoda za ovu domaću prehrambenu industriju. Do punog izražaja došao je, u prvom redu kvalitet Vispakove kafe, a zatim i ostalih proizvoda. Pozitivan trend nastavljen je i u 2012. godini, tako da je neto realizacija Vispaka u februaru ove godine iznosila iznosila 2,06 miliona KM, što je 32,66 posto više u odnosu na isti period lani. Plasman kafe u prošloj godini je za 17 posto veći u odnosu na prijeratnu realizaciju, čime je postignut najbolji rezultat u četredesetogodišnjoj historiji Vispaka. Ističe se brand Zlatna džezva, a slijede ga Espresso, Bosnia i Viscafe. Istodobno, realizacija kafe u 2011. godini veća je za 32 posto u odnosu na 2010. godinu. Rekorde su zabilježili i proizvodi iz programa "Bosanska kuhinja", a realizacija juha i čorbi najveća je dosadašnja realizacija zabilježena od postojanja Vispaka i istodobno je veća za 40 posto u odnosu na 2010. godinu.

Rekordna prodaja kafeProšla godina u Vispaku će ostati zapamćena po rekordnom plasmanu strateški najvažnijih proizvoda za ovu domaću prehrambenu industriju.

Do punog izražaja došao je, u prvom redu kvalitet Vispakove kafe,  a zatim i ostalih proizvoda. Pozitivan trend nastavljen je i u 2012. godini, tako da je neto realizacija Vispaka u februaru ove godine iznosila iznosila 2,06 miliona KM, što je 32,66 posto više u odnosu na isti period lani.

Bosanska kuhinja

Plasman kafe u prošloj godini je za 17 posto veći u odnosu na prijeratnu realizaciju, čime je postignut najbolji rezultat u četredesetogodišnjoj historiji Vispaka. Ističe se brand Zlatna džezva, a slijede ga Espresso, Bosnia i Viscafe. Istodobno, realizacija kafe u 2011. godini veća je za 32 posto u odnosu na 2010. godinu.

Rekorde su zabilježili i proizvodi iz programa "Bosanska kuhinja", a realizacija juha i čorbi najveća je dosadašnja realizacija zabilježena od postojanja Vispaka i istodobno je veća za 40 posto u odnosu na 2010. godinu. Prednjače Begova čorba, Tarhana i Vita začini i dodaci jelima, dok su ostali začini isto tako zabilježili porast realizacije u odnosu na 2010. godinu za 28,5 posto.

AS Group

Ne zaostaju niti proizvodnja i plasman čokoladnih kremova, čija je ralizacija 19 posto veća u odnosu na 2010. godinu. Tako je primjerice brand Chocomilk zabilježio najbolju realizaciju u posljednjih pet godina, koja je za 32 posto bolja u odnosu na 2010. godinu.

„Godinu dana nakon što je kompanija Vispak postala članica AS Group, premašena je prijeratna realizacija kafe kao strateški najvažnijeg proizvoda i zabilježeni su rekordni rezultati. Nesumnjivo da je u prvom redu kvalitet Vispakove kafe, a zatim i ostalih proizvoda bio presudan za ovakav pozitivan rezultat. Ipak, do punog izražaja su došle i prednosti i sinergija koju je AS Group stvorila putem kompetentnog menadžmenta, osiguranja likvidnosti, distribucije, te marketinško– omunikacijskog nastupa”, pojašnjava Rusmir Hrvić, direktor Vispaka, saopćeno je iz ove kompanije.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik